پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵
پارمیس علیپور مدال طلای مسابقات کاراته نوجوانان آسیا را بر گردن آویخت.
به گزارش مجله خبری تپور؛ در بیست و دومین دوره پیکارهای کاراته ردههای سنی آسیا در مانیل فیلیپین، پارمیس علیپور ورزشکار گیلانی وزن منهای ۴۷ تیم ملی نوجوانان کشورمان با نتیجه ۸ بر صفر نورینیسا دایخان از قزاقستان را شکست داد و نخستین نشان طلای تیم ایران را در این رقابتها به ارمغان آورد.
علیپور در مبارزات امروز ابتدا ۴ بر صفر رینزی اودا از ژاپن را شکست داد، سپس با همین نتیجه چک لی از ماکائو را از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.
وی در مسابقه نیمه نهایی یک بر صفر اوهان لو از ویتنام را مغلوب کرد و فینالیست شد.
دبیر: عصمت افشاری
انتهای خبر/۱۳۰۴
تمام حقوق برای مجله خبری تپور محفوظ می باشد کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.