حمله به پاسگاه منابع طبیعی در اسالم؛ دو جنگلبان مجروح شدند
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از حمله متصرفین اراضی ملی به پاسگاه یگان حفاظت منابع طبیعی در خرجگیل اسالم خبر داد و گفت: در این حمله ۲ نفر از جنگلبانان مجروح شدند.
شهریور ۱۹, ۱۴۰۴ - ۱۰:۲۶ ق٫ظ ادامه مطلب