رئیسجمهوری اسلامی ایران برای سفری یکروزه و گفتوگو با مقامات پاکستان در صدر هیئتی عالیرتبه تهران را به مقصد اسلامآباد ترک کرد.
به گزارش مجله خبری تپور؛ مسعود پزشکیان رئیسجمهوری اسلامی ایران در جریان این سفر، در دیدارهای جداگانه مقامات ارشد پاکستانی، درباره مهمترین موضوعات مورد اهتمام دو کشور تبادل نظر میکند.
بررسی آخرین تحولات و روند مذاکرات اخیر، همچنین راههای تعمیق و گسترش همکاریها و مناسبات دوجانبه در حوزههای سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و منطقهای، از مهمترین محورهای گفتوگوهای رئیسجمهوری ایران با مقامات پاکستان خواهد بود.
این سفر در چارچوب سیاست توسعه و تحکیم روابط با کشورهای همسایه و در راستای تقویت همکاریهای مشترک میان تهران و اسلامآباد انجام میشود و وزرای کشور، امور خارجه، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی رئیسجمهوری را همراهی میکنند.
پزشکیان با هدف گرامیداشت یاد شهدای جنگ تحمیلی اخیر، بهویژه ۱۶۸ دانشآموز شهید مدرسه میناب که در جنایت جنگی آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» عازم پاکستان شده است.
انتهای خبر/۱۳۰۴
تمام حقوق برای مجله خبری تپور محفوظ می باشد کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.