لنگرود صاحب انجمن مفاخر شد
فرماندار لنگرود با اشاره به تشکیل سومین انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در این شهرستان گفت: مطالبه مردم و هنرمندان منجر به تشکیل انجمن مفاخر شد.
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۵ - ۷:۱۹ ب٫ظ ادامه مطلب
فرماندار لنگرود با اشاره به تشکیل سومین انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور در این شهرستان گفت: مطالبه مردم و هنرمندان منجر به تشکیل انجمن مفاخر شد.
اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۵ - ۷:۱۹ ب٫ظ ادامه مطلبتمام حقوق برای مجله خبری تپور محفوظ می باشد کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.