پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵
وزیر خارجه پاکستان تاکید کرد که اسلامآباد به تلاش های لازم برای دستیابی به توافق میان ایران و آمریکا ادامه می دهد.
به گزارش مجله خبری تپور؛ محمد اسحاق وزیر خارجه پاکستان روز یکشنبه در واکنش به پایان بینتیجه مذاکرات ایران و آمریکا در اسلامآباد در پی زیادهخواهی آمریکا گفت: «اسلامآباد به تلاش های لازم برای دستیابی به توافق میان طرفین آمریکایی و ایرانی ادامه خواهد داد.»
وی در ادامه خواستار حفظ آتشبس میان ایران و آمریکا شد و گفت «امیدواریم دو طرف آمریکایی و ایرانی همچنان به آتشبس پایبند بمانند.»
انتهای خبر/۱۳۰۴
تمام حقوق برای مجله خبری تپور محفوظ می باشد کپی برداری از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد.