به گزارش مجله خبری تپور از رشت، سردار محمد عبدالله پور امروز در نشست با فعالان فضای مجازی استان گیلان در سالن شاهد شهرستان رشت، با تبریک ایام میلاد پیامبر (ص) و هفته فراجا و آغاز سال تحصیلی جدید، با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: انقلاب اسلامی موازنه قدرت‌های جهان و نظام حاکم بر جهان را بر هم زد.

وی با بیان اینکه امام می‌دانست که نظام سلطه نمی‌گذارد که یک کشور، ساز مخالف بزند و به همین دلیل هم فشار و هجمه زیادی بر کشور از همان ابتدای انقلاب وارد شد، افزود: مسائل امنیتی مختلف پیش آوردند و ما را تحریم کردند و روابط خودشان را با ما قطع کردند و اموال ایران را بلوکه کردند و هر کاری که از دستشان برمی‌آمد را انجام دادند و سپس جنگ تحمیلی را پیش آوردند.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان دشمنان اجازه ندادند ما نفت بفروشیم درحالی‌که جز نفت هیچ درآمد دیگری نداشتیم؛ اما همه این فشار به کمک خداوند و رهبری امام خنثی شد؛ اما دشمن دست از سر ما برنداشت.

دشمن متوجه شد که مدل این دولت با دولت‌های قبلی متفاوت است

وی با بیان اینکه ما همچنان در اقتصاد در فشار هستیم، تصریح کرد: دشمن تلاش کرد نقشه خاورمیانه را بر هم بزند و برای این کار داعش را به منطقه وارد کردند و ما به کمک ملت‌های منطقه داعش را هم شکست دادیم و بعد از داعش، دشمن ناامیدشده بود، اما آن‌ها دیده بودند دولت‌های ما در مقابل فشارها تسلیم می‌شوند؛ بنابراین امید کمی به عملکرد دولت‌های ما داشتند.

عبدالله پور با بیان اینکه وقتی دولت جدید بر سرکار آمد و اعلام کرد که می‌خواهد فسادها را از بین ببرد، دشمن متوجه شد که مدل این دولت با دولت‌های قبلی متفاوت خواهد بود، افزود: این دفعه اول بود که رئیس‌جمهور می‌گفت من تابع ولی‌فقیه هستم و از کسی هم در این راه و در راه انجام خواسته‌های مردم نمی‌ترسم.

وی با اشاره به اینکه دولت گفت تا زمانی که تعهدات طرف مقابل مذاکرات انجام نشود مذاکره جدید نخواهیم داشت و روی حرف خود هم ماند، بیان کرد: دولت با جراحی اقتصادی، مشکل ارز را حل کرد، همه می‌گفتند ارز با این اقدام دولت به ۶۰ هزار تومان می‌رسد اما دیدیم که این اتفاق نیفتاد.

این مقام مسئول با بیان اینکه دولت هم‌زمان با چین و روسیه قرارداد اقتصادی منعقد کرد و روابط خود را با کشورهای همسایه به حالت عادی در آورد، خاطرنشان کرد: دولت در چند ماه، مشکل چندین‌ساله برق را حل کرد و مسئله آب خوزستان را مرتفع ساخت و برای حل مسائل به دل مردم رفت و امید را در مردم زنده کرد.

وی با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف، برنامه‌های مختلفی برگزار شد، افزود: در شهادت امام رضا (ع) ۱۰ میلیون نفر شرکت کردند و میلیون‌ها نفر سرود سلام فرمانده را خواندند و حدود پنج میلیون ایرانی در مراسم اربعین شرکت کردند.

نفوذی‌ها مانع تکمیل خط آهن کاسپین و خط آهن انزلی به آستارا هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به پیوستن ایران به شانگهای بیان کرد: آمریکایی‌ها برای جلوگیری از احیای جاده ابریشم، جنگ ارمنستان و آذربایجان و جنگ روسیه با اکراین و چین با تایوان را راه انداختند و نفوذی‌ها نیز که کم هم نیستند هم‌زمان اجازه نمی‌دهند خط آهن رشت به انزلی و خط آهن انزلی به آستارا و کاسپین راه‌اندازی شود.

وی با بیان اینکه برخی از اینها در حوادث اخیر فکر کردند کار نظام تمام است و استوری کردند که در نظام جدید مثلاً مسئولیت بگیرند، تصریح کرد: دولت جدید توانسته در این مدت کوتاه، علی‌رغم تحریم کشتی‌ها، فروش نفت خود را به میزان قبل از تحریم‌ها برساند، حتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد صادرات نفت به لبنان خط قرمز ماست اما ایران این کار را انجام داد و آن‌ها کاری نتوانستند انجام دهند.

عبدالله پور با بیان اینکه حوادث مهرماه ما با حوادث یمن مطابقت دارد، گفت: آن‌ها تصور می‌کردند کار یمن در مهرماه به تمام می‌شود؛ اما یمنی‌ها ایستادند و امروز دشمن جرئت سازش و حتی جنگ را ندارد و سردرگم شده است.

می‌خواستند ایران را سوریه کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئله حجاب را نفوذی‌ها برای کشور به وجود آوردند اظهار کرد: آن‌ها در نشست منامه گفتند می‌شود ایران را تبدیل به سوریه کرد و در زاهدان مسئله تجاوز به یک دختر را مطرح و در تهران هم مسئله قتل یک دختر دیگر عنوان کردند.

حضور لیدرهایی از جنس معلوم الحال‌ها

وی با اشاره به اینکه در قضایای اخیر همه کشورهای نظام سلطه علیه کشور بسیج شدند و هر مقدار پول لازم بود را تأمین کردند تا منافقین، بهایی‌ها، زخم‌خورده‌ها، خسته شده‌ها، شبکه‌های ماهواره‌ای، اراذل‌واوباش، شبکه زنان فاسد و همه جریان‌های معاند دیگر در داخل کشور آشوب کنند، بیان کرد: بیشتر اینها در قلیان سراها، کافی‌نت‌ها و … قرار می‌گذاشتند و اینها را سازمان دادند، تمام نفوذی‌ها در مراکز قدرت استوری کردند، برخی در صداوسیما بودند و استوری کردند، امسال از ۱۴ کشور خارجی بازداشتی داشتیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه معتادان، فرزندان طلاق و یک سری خواص بی‌خاصیت و بی‌بصیرت هم در این صحنه آمدند، گفت: اینها خواستند با کارهایی که در کردستان و سیستان و کرمانشاه انجام می‌دهند ایران را تبدیل به سوریه کنند.

تعهد اقلیم کردستان برای خروج تروریست‌ها از منطقه

عبدالله پور با تأکید بر اینکه امروز با حملات سپاه، اقلیم به ایران تعهد داده که منطقه را از لوث منافقین پاک‌سازی کند، افزود: امروز مسئله بیکاری و پر نکردن اوقات فراغت جوانان، عدم جهاد تبیین و ضعف ساختاری در آموزش‌وپرورش، دانشگاه و عدم کنترل فضای مجازی از نقاط ضعف ماست.

مجلس علی‌رغم خواسته رهبری گامی برنداشت

وی با اذعان به اینکه نمایندگان مجلس علی‌رغم درخواست رهبر معظم انقلاب از هراس حواشی احتمالی در جهت سامان دادن فضای مجازی گامی برنداشتند، بیان کرد: مسئولین ما در کنترل فضای مجازی کوتاهی کرده‌اند و این دولت قصد مدیریت فضای مجازی را دارد و این توان در ما وجود دارد و نمایندگان مجلس باید در این جهت قوانین لازم را مصوب کنند.

نقش پررنگ رسانه در اغتشاشات/ دنیا آینده دنیای سامانه و رسانه‌هاست

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از بین اغتشاشگران بازداشت شده، ۳۹ درصد افراد دستگیر شده تحت‌تأثیر رسانه بودند، تصریح کرد: از ویژگی‌های اغتشاشات اخیر حجم بالای خرابکاری‌ها بود؛ بیشتر افراد تخریب‌گر، از شهرهای دیگر به رشت آمده و اغلب آموزش‌دیده بودند و از نیروهای امنیتی هراس کمی داشتند و در شب‌های اغتشاش مشروب می‌خوردند و حتی در کنار خود تیم‌های امداد هم داشتند.

وی با اشاره به اینکه در این اغتشاشات از کسانی استفاده شد که سرخوردگی‌های اجتماعی داشتند، گفت: اینها ابتدا به نام خانم امینی آمدند و ۶۵ درصد در ابتدا دختران بودند؛ اما در روزهای بعد بیشتر اغتشاشگران از پسران و مردها بودند.

عبدالله پور با اشاره به غنی بودن کشور از منابع مختلف افزود: بخشی از مشکلات کشور ناشی از ضعف مدیریت است، ما در کشور میلیاردها مترمکعب منابع آبی داریم؛ اما به بهانه‌های مختلف این منابع مورداستفاده قرار نمی‌گیرد و کشاورزی ما دچار مشکل می‌شود.

وی با بیان اینکه دنیا آینده دنیای سامانه و رسانه‌هاست و قدرت امروز آمریکایی‌ها در رسانه‌هاست، افزود: آن‌ها با این قدرت رسانه واقعیت‌ها را دروغ و دروغ‌ها را واقعیت نشان می‌دهد.

عبدالله پور با اشاره به اینکه متأسفانه امروز به جوانان کاردان کار داده نمی‌شود و مورد اعتماد قرار نمی‌گیرند، بیان کرد: نظام آموزشی ما امروز نخبه‌پرور است و در این نظام آموزشی فقط پول‌دارها رشد می‌کنند و مسئول می‌شوند، نظام آموزشی هم در دست همین‌ها می‌چرخد و این مشکل باید حل شود و حل آن هم به این آسانی نیست و برای رفع آن باید توسط مجلس طرح نوشته شود.

وی با بیان اینکه ایران تنها کشور روی زمین هست که هر حادثه‌ای پیش می‌آید مسئله اول زمین می‌شود، تصریح کرد: چون قدرت رسانه‌ای دشمن آن را صدها برابر بزرگ می‌کند و در کشور ما پدیده‌های اجتماعی توسط رسانه‌های دشمن تبدیل به مسئله امنیتی می‌شود.

حرف‌های برخی به‌اندازه یک لشکر برای کشور هزینه درست کرد

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه ما باید هوشیار باشیم تا در زمین دشمن بازی نکنیم، گفت: در حادثه اخیر، برخی افراد حرف‌هایی زدند که به‌اندازه یک لشکر برای کشور هزینه درست کردند درحالی‌که با یک تحقیق کوتاه می‌توانست این مسئله را به وجود نیاورد.

وی با اشاره به‌ پیش‌بینی هشت سال قبل رهبر معظم انقلاب درباره قدرت رسانه در آینده بیان کرد: قدرت فضای مجازی امروز در دست دشمن است و سرچشمه این رودخانه آلوده است، مسئولان هم در این بخش کم‌کاری کرده‌اند و باید درباره این کم‌کاری‌ها پاسخ‌گو باشند و امروز وظیفه ما برقرار امنیت است و اگر امنیت از بین برود هیچ‌چیز دیگری وجود خارجی نخواهد داشت.

بخشی از این آتش‌افروزی‌ها توسط برخی از فرهنگیان در دل دانش‌آموزان انداخته می‌شود

قاسم مصفا از فعالان فضای مجازی استان در این نشست با انتقاد از ارائه آمار متناقض از سوی مسئولان اظهار کرد: امروز نمی‌توان جلوی انتشار اطلاعات و اخبار را گرفت و باید با انتقال سریع و درست خبر، مرجع خبر شد و اجازه نداد رسانه‌های معاند مرجع خبری مردم شوند.

وی با بیان اینکه بخشی از مردم امروز نیازمند تبیین هستند، افزود: برخی نیز امروز مهارت دفاع از نظام را ندارند و اینها نیازمند برگزاری نشست‌های بصیرتی است و امروز ما نیاز به جهاد تبیین داریم.

مصفا با بیان اینکه امروز ما در مدارس صرفاً آموزش داریم و مبحث پرورش به‌کلی در آموزش‌وپرورش رها شده است، گفت: بخشی از این آتش‌افروزی‌ها توسط برخی از فرهنگیان در دل دانش‌آموزان انداخته می‌شود که برای این موضوع هم باید کاری کرد.

چگونه این جوانان از مکتب بسیج رها شده و در نقطه مقابل قرار گرفته‌اند

محمد پوراسماعیلی از دیگر فعالان فضای مجازی استان نیز با بیان اینکه فقدان یک مرکز روشنگری و جهاد تبیین در استان احساس شد، اظهار کرد: بسیاری از مجریان شبکه‌های معاند برای گیلان بودند و در حادثه اخیر، به حوادث رشت ضریب چند برابری می‌دادند و چون عنصر اصلی آشوب رسانه بود باید در این بحث می‌توانستیم خیلی از امور را مدیریت کنیم.

وی با بیان اینکه باید حوادث اخیر بررسی شود که چگونه این جوانان از مکتب بسیج رها شده و در نقطه مقابل قرار گرفته‌اند، افزود: قبل از نگاه امنیتی باید نگاه جامعه‌شناسی به حوادث اخیر داشت و همان‌طور که در تولید محتوا در بحث رسانه دچار مشکل هستیم نفرات تولیدکننده محتوا و توزیع‌کننده مناسب برای محتواهای تولیدشده نداریم.

وی با اشاره به اینکه تولیدات ما باید به‌سرعت در کل استان توزیع شود؛ اما این سیستم وجود ندارد، بیان کرد: امروز زمان آن رسیده که دولت حسن روحانی و وزارت ارتباطات او به دلیل فراهم‌کردن شرایط برای شبکه‌سازی دشمن و به جرم اقدام علیه امنیت ملی مورد محاکمه قرار بگیرند.

در اغتشاشات اخیر ما تا حد زیادی درگیر موضوع رصد شدیم

محمد حبیبی از فعالان فضای مجازی شهرستان بندر انزلی بر تولید محتوا در حوادث تأکید کرد و گفت که متأسفانه در اغتشاشات اخیر ما تا حد زیادی درگیر موضوع رصد شدیم؛ ولی در تولید محتوا ضعف زیاد داشتیم. این نکته باید در حوادث آینده در نظر گرفته شود. ما در فضای مجازی نباید عقده‌گشایی کنیم؛ بلکه نیت ما باید در فضای مجازی خیرخواهی باشد.

انتهای پیام/۱۳۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

adal pikchar pornfactory.mobi www rajput photo com indian girl sex video download analpornstars.info wap indian sex com x vedioa eromyporn.info indian mom and baby اجمل طيظ sexesursexe.com افلام نيك لواط سكس\مصري ursextube.com نياكه رومانسيه
hearts on ice may 22 2023 full episode teleseryeheaven.com apoy sa langit july 28 2022 full episode english desi sexy video daporn.mobi marati sex photo xvedios mom porndig.mobi indian sexs vedios hentai ah my godess hentairulz.com 300 yen no otsukiai اخ بينك اختة arabian-porn.com افلام سكس طياز كبيره
قصص نيك مصورة onetube.org سكس فلاحي مصري filmywap mobi afiporn.net manipuri sex girl marugujrat pornhindivideo.com sex blue com sex pron videos xxx-pakistani.com x porn please deshi xnx orgymovs.net mallu force sex