استاندار گیلان در همایش سربازان گمنام اطلاعات سپاه قدس گیلان ؛

هدف دشمن از القای ناامنی در کشور تحت تاثیر قرار دادن عواطف دختران دانش‌آموز است

به گزارش مجله خبری تپـــــور از رشت، نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه دشمنان سعی دارند از هر طریقی امنیت کشور را با خدشه مواجه کنند و برای القای نا امنی در کشور سناریوهای مختلفی دارند، گفت: دشمن تلاش می کند با القا و تحت تاثیر قرار دادن عواطف دانش آموزان دختر بر روی جامعه و نظام آموزشی تاثیر منفی بگذارد.

دکتر اسدالله عباسی به نقش مهم سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی‌سازی بسیاری از توطئه‌های دشمنان مردم و نظام اسلامی عنوان کرد: سربازان گمنام با اخلاص و  صداقت، متعهدانه و دلاورانه در مقابل هجمه‌های دشمن جانفشاتی کرده و با رصدهای هوشمندانه، توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.

استاندار با تاکید بر لزوم توجه به اقدامات جهادی سربازان گمنام تصریح کرد:اقداماتی که  این عزیزان انجام می‌دهند جهادی و بی نظیر است به طوری که در راه تحقق ایجاد امنیت در کشور و انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب اسلامی می‌کنند.

به گفته دکتر عباسی، سربازان گمنام به قدری  وظیفه شناس و امانت دار هستند که مقام معظم رهبری آنان را بازوان انقلاب اسلامی می دانند.

وی با بیان اینکه دشمن بعد از اغتشاشات به صورت علنی و میدانی به دنبال جنگ شناختی است، تصریح کرد: استکبار آنقدر در امپراطوری خبری و دروغ پردازی تبحر دارد که بسیاری از اقدامات فتنه انگیزانه خود را به گردن نظام  اسلامی می‌اندارند که نمونه بارز آن مسمومیت برخی از دانش آموزان در مدارس بوده است که سرمنشاء آن توسط سربازان گمنام امام زمان در حال شناسایی است.

نماینده عالی دولت در گیلان یکی از اهداف دشمن از ایجاد جنگ روانی در بین دانش آموزان را تحت تاثیر قرار دادن عواطف دانش آموزان دختر دانست و افزود: دشمن سعی دارد با القا و تحت تاثیر قرار دادن عواطف دانش آموزان دختر بر روی جامعه و نظام آموزشی تاثیر منفی بگذارد ، لذا در مقوله مسمومیت دانش آموزان دختر،  دشمن چنان جنگ روانی ایجاد کرد که حتی به دانش آموزان القا می‌شود  دچار مسمومیت شده‌اند.

وی در پایان سخنرانی با اشاره به برنامه‌های دولت برای کاهش فشار اقتصادی به مردم بیان کرد:مردم در حوزه اشتغال، اقتصاد و تولید با مشکل مواجه هستند ، و البته  دولت بیکار ننشسته و اقداماتی را در دستور کار دارد که به زودی باری را از دوش مردم برداشته خواهد داشت.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به مردمی کردن اقتصاد در کشور بیان کرد: مبنای اقتصاد کشور باید واقع بینانه باشد و لازمه انجام این کار مردمی کردن اقتصاد است.

انتهای پیام/۱۳۰۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *