حضور 11 هزار نفر در جشنواره 3 روزه

بانیان جشنواره ملی بهار نارنج کومله تجلیل شدند

به گزارش مجله خبری تپور؛ منوچهر مهدی‌پور شهردار کومله در ابتدای این مراسم از حمایت‌های فرماندار لنگرود در برگزاری نهمین جشنواره بهار نارنج تشکر کرد و گفت؛ به طور قطع انجام  کارهای بزرگ علاوه بر تیم مدیریت شهری به حمایت همه جانبه مسئولین شهر و استان نیازمند است و ما در برگزاری این مراسم از حمایت همه جانبه  نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، پلیس راهور  برخوردار بودیم و همچنین از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری گیلان و شهرستان و اداره فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی لنگرود و اداره آموزش و پرورش و اداره ورزش و خصوصا هیات ورزش‌های محلی لنگرود  تقدیر میکنم.

مهدی‌پور  افزود؛ با حمایت‌های همه جانبه این بزرگواران توانستیم این جشنواره را طی مدت سه روز اجرا کنیم و خوشبختانه شرکت کنندگان در این جشن از سراسر کشور حضور داشتند و ما از جنوب ایران، غرب و شرق کشور پذیرای میهمانان بودیم.

شهردار کومله با توجه به استقبال سال‌های گذشته از این جشنواره گفت؛ پیش بینی چنین جمعیتی دور از انتظار ما بود، قریب به یازده هزار نفر در این جشنواره از اقصی نقاط گیلان و ایران حضور داشتند.

خوشبختانه با توجه به  سه روز شدن این رویداد بزرگ  ملی،  فرصت کافی در اختیار ما قرار داشت تا با  تقسیم کار و همکاری خوب تمامی نیروها به اهدافی که مد نطر ما بود برسیم.

وی به برگزاری مسابقات شطرنج و کشتی گیله مردی در این جشنواره اشاره کرد و گفت؛ این مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد و انشاالله طی سال‌های آتی هم مسابقات شطرنج برگزار خواهد شد. از اداره ورزش و جوانان شهر کومله تشکر ویژه میکنم که زحمات بسیار برای برپایی این جشنواره کشیدند.

شهردار کومله یاداور شد؛ در روز سوم کشتی گیله مردی از شهرستانهای شهسوار، کلاچای، املش شرکت کننده داشتیم.

مهدی‌پور از تلاشهای تک تک اعضای شورا تشکر ویژه کرد و گفت: من قدردان زحمات این عزیران و تلاش‌های بی‌شمار آنان  هستم و امیدوارم مردم شهر کومله هم قدردان زحمات این عزیزان باشند.

وی یاداور شد؛ جشنواره بهار نارنج اولین جشنواره امسال بود و اکیپی ۴۰ نفره طی مدت ۱۵ روز برای برگزاری این جشنواره تا دیر وقت تلاش می‌کردند. خدا را شاکریم که با تلاش و مساعدت همه این عزیزان و مسئولین شهری، این جشن بدور از  هر گونه حاشیه‌ای برگزار شد.

مهدی‌پور با اشاره به برپایی حدود ۵۰ غرفه برای عرضه محصولات محلی منطقه گفت؛ این غرفه‌ها بیش از  یک میلیارد تومان فروش داشتند و خوشبختانه یکی از اهداف مورد نظر ما محقق شد.

شهردار کومله از تلاشهای جهانی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گیلان  که باعث ثبت ملی شدن جشنواره بهار نارنج در کومله شد تشکر کرد.

در ادامه صادق عظیمی دبیر جشنواره بهار نارنج از مجموعه فرمانداری و دیگر مسئولین شهری تشکر کرد و گفت؛ امیدوارم این جشنواره در سال‌های آتی هم با همت شهردار خوب کومله جناب دکتر مهدی‌پور با همین شکوه و قدرت برگزار شود.

ایجاد نشاط اجتماعی از افضل اعمال است

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محیطی امام جمعه کومله نیز با تاکید بر این نکته که همزمان با برگزاری جشنواره بهار نارنج  در مشهد مقدس حضور داشته، گفت؛ بر اساس تصاویری که مشاهده کردم و گزارشات واصله، این جشن توانسته است نشاط اجتماعی را در بین مردم  ایجاد کند که این کار از افضل اعمال است.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه فرهنگی برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شده است گفت؛  از  اداره میراث و ارشاد و اموزش و پرورش و همچنین سپاه و نیروی انتظامی و به ویژه از شهردار و  اعضای شورای شهر کومله بخاطر زحماتشان در برپایی این جشن تشکر میکنم و امیدوارم این جشنواره دستاورد سیاسی هم برای نظام به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/۱۳۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *